Nyt oon vihdoin pystyny alottaa laihdutuksen kunnol. Tai no kunnol ja kunnol, mut syön nyt sentää vähemmän ku pitkään aikaa. Mun kahen vuoden takainen anoreksia-aika purkautu oikeen kunnolla, ja oon tällä hetkel 15 kiloo painavampi kun niihin aikoihi. Tarkotus olis päästä 50 kiloon. Täl hetkel paino on n.63kg, mikä on aivan liikaa mulle. Oon ollu nyt noin viikon laiharilla ja oon syöny joka päivä~ 1000-1400 kalorii, riippuen siitä oonko urheillu sinä päivänä.
         Ärsyttää vaa, ku painoo ei oo pudonnu viel paljo mitää, joku parisataa grammaa vaa. Mut eiköhä se paino sielt ala koht tippuu. Hope so. En vaa kestä kattoo itteeni peilist tän näkösenä. Haaveilen jo siitä, mitä vaatteit voin ostaa sitte, ku oon laihempi. Ja miten hyvält ne näyttää mun päällä. Mun kaverit ja porukat osaa vaa olla varuillaan, viime kerran takii. Täytyy yrittää kehitellä tekosyitä sit ku oon laihempi. Nojoo, iltapaino oli 63,1. LIIKAA !!